poniedziałek, 29 lipca 2013

Zakupów ciąg dalszy - ROSSMANN



I po raz kolejny zaniosło mnie do Rossmanna :) Tym razem poszłam po lakiery do paznokci i sprawdzić, czy są tusze Colossal z nowej limitowanej edycji: Color Shock. Tusze, jak się okazało, były a teraz po kolei co zakupiłam:



 Lakier Rimmel 60 Seconds kolor: Green eyed Monster - piękna, jasna zieleń (4,99 zł).


Dwa lakiery Maybelinne Colorama (dwa bo była promocja 2 za 11,49 zł :P) - od dawna chciałam je wypróbować. Wzięłam dwa róże, jasny mleczny nr 77 i ciemniejszy nr 262.


Nowość Sally Hansen - top coat FUZZY COAT kolor Fuzz-Sea - śliczny top coat zawierający drobinki o teksturze widocznej na zdjęciu, w kolorach niebiesko-turkusowym i żółtym. Bardzo mi się spodobał, z chęcią przygarnęłabym więcej kolorów (27,99 zł).


Kolejne w mojej kolekcji masełko Revlonu w kolorze Juicy Papaya :) - cudny, delikatny pomarańczowy (39,99 zł).


Dwa tusze Maybelinne Colossal: turkusowy Electric Teal i fioletowy Electric Purple (19,49 zł/szt.)

Żadnego z tych kosmetyków jeszcze nie miałam, zaczynam testowanie :)

1 komentarz: