niedziela, 21 lipca 2013

Start!


Witam wszystkich w moim pierwszym w życiu poście na moim pierwszym w życiu blogu J

Myśl o założeniu bloga chodziła mi po głowie od dawna, ale zrealizowała się właśnie teraz, po zachętach ze strony osób, które mnie znają – podobno potrafię tak opowiadać o rzeczach, że słuchacze pragną je mieć ;)
Blog powstał z mojej nieskończonej i odwzajemnionej miłości do kosmetyków, w zasadzie wszystkiego co przeznaczone dla kobiet i służące urodzie J Moja miłość jest tak wielka, że obecnie posiadam zbiór 232 kosmetyków do pielęgnacji i 290 szt. kolorówki oraz 12 butelek perfum.  Mam wszystko sklasyfikowane i blog pomoże mi być może trochę to ogarnąć. Będę tu zamieszczać od czasu do czasu recenzje – ale to głównie jak coś odkrywczego znajdę. Nie będę pisać o kosmetykach, o których było już pisane wszędzie i można znaleźć setki recenzji i informacji. Będę być może zamieszczać też efekty projektu denko i zakupy oraz nowości.
Drugi trend na blogu to będzie coś, co od dłuższego czasu również mnie fascynuje, a mianowicie zdrowa dieta, przepisy zmodyfikowane pod kątem zdrowia i odchudzania – jestem wiecznie na diecie, od roku z sukcesami. Czasem zainspirowana różnymi przepisami odkrywam nowe bardzo ciekawe kombinacje smakowe, coś ulepszam, więc będzie tu miejsce na mój zbiór najbardziej zaskakujących przepisów, godnych uwiecznienia.

Dodam, że jestem kompletnie początkującą bloggerką i proszę o wyrozumiałość. Nie mam też super sprzętu foto, więc zdjęcia będą takie, jakie będą.

Pozdrawiam i miłego czytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz