wtorek, 30 lipca 2013

Bath & Body Works - kremy do ciała




Dziś chciałabym Wam przedstawić część mojej kolekcji Bath & Body Works, a mianowicie "potrójnie nawilżające" kremy do ciała z linii Signature - wg mnie produkty warte uwagi, bez względu na zapach, który, jak wiadomo, jest kwestią gustu.

Producent obiecuje, że każdy z tych kremów: 
"Szybko się wchłania, odżywiając skórę i nie pozostawiając na niej tłustej warstwy. Skóra jest pachnąca i nawilżona przez długi czas dzięki zawartości mlecznych protein, olejku ryżowego, ekstraktu z jagody Acai i masła Shea". Producent zapewnia o 24-godzinnym nawilżeniu nawet dla najbardziej suchej skóry.

Posiadam trzy wersje:
Aruba Coconut
nuty zapachowe:
  • kremowy kokos
  • egzotyczne liczi
  • białe piżmo
Sparkling Blackberry Woods
nuty zapachowe:
  • soczysta jeżyna
  • orchidea
  • drzewo kakaowe
Capri Seaside Citrus
nuty zapachowe:
  • soczysta nektarynka
  • ambra
  • śródziemnomorski grapefruit
Zapach, jak napisałam powyżej, to rzecz gustu. Dwa pierwsze to moi zdecydowani faworyci wśród zapachów BBW, trzeci jest średni, najmniej wyczuwalny i najmniej trwały.
Natomiast bez względu na zapach sam produkt bardzo przypadł mi do gustu. Jest bardzo gęsty, kremowy, pozostawia na skórze delikatny film, co mi nie przeszkadza. Moim zdaniem przyzwoicie nawilża, jak na kremik, który ma być tylko "dla zapachu". Krem w połączeniu z mgiełką z tej samej linii zapachowej może śmiało zastąpić perfumy i zapewnia długotrwały zapach. Uwielbiam go używać również do rąk. Jest także bardzo wydajny, taka ilość jak poniżej, to nawet za dużo na dłonie.




Skład:
Water, Glycerin, Caprylic/Capric Trigliceryde, Glyceryl Stearate, Fragrance, Akryl Benzoate, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Isohexadecane, Stearic Acid, Hydrolyzed Milk Protein, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Tocopherol, Rice Bran Oil, PEG-100 Stearate, Petrolatum, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Akryl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, BHT, Diazolidinyl Urea, Sodium Dehydroacetate, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylopropional, Limonene.

Produkt standardowo ma pojemność 226 g i kosztuje 39 zł. Jednak ja żadnego kremu nie kupiłam w cenie standardowej z powodu licznych promocji w Bath & Body Works :)

Z pewnością w przyszłości, jeszcze jakiś krem znajdzie się w mojej kolekcji ;) bo zamierzam wracać do tych produktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz