poniedziałek, 22 lipca 2013

Bath & Body Works - moja kolekcja


Gdy pierwszy raz trafiłam do BBW, wyszłam z niczym. Powąchałam kilka zapachów, ale nie wzbudziły mojego zachwytu. I sama się dziwię, że kolejne wizyty w sklepie kończyły się zupełnie inaczej :) Wychodziłam z coraz większą ilością zdobyczy i z coraz większą miłością do tych zapachów, a już przy letnich wyprzedażach poległam całkowicie. Przedstawiam Wam mój dotychczasowy zbiór - rzeczy zakupione od marca tego roku. Dodam, że żadnej rzeczy nie kupiłam w pełnej cenie, zawsze to były jakieś promocje, wyprzedaże.
To jedziemy po kolei:



Aruba Coconut duża mgiełka i krem do ciała potrójnie nawilżający - jeden z moich ukochanych zapachów :) Uwielbiam wszystko co kokosowe, a w tym wydaniu kokos jest bardzo smakowity. Od tego zestawu wszystko się zaczęło.
Sparkling Blackberry Woods - duża mgiełka, krem do ciała oraz mgiełka z błyszczącymi drobinkami - również mój ulubiony, owocowy zapach.


Dark Kiss - duża mgiełka i woda toaletowa - zapach cięższy, na wieczorne wyjścia.
Cashmere Glow - Balsam Shimmer&Shea i mgiełka ze złotymi drobinkami - zapach ładny, ale zestaw kupiony głównie z myślą o złocistej skórze w lato.


Sweet Pea - mała mgiełka i złoty, pudrowy spray do ciała - jeden z najpopularniejszych zapachów BBW, wg mnie dość pospolity, niczym się nie wyróżnia.
Warm Vanilla Sugar - mała mgiełka - zapach raczej na zimę, bardzo słodki.
Coconut Lime Breeze - duża mgiełka, cudowny kokos w połączeniu z limonką.


Zapachy z ostatnich najnowszych kolekcji.
Honey Sweethart - duża mgiełka - cudowny, kobiecy, słodki, zużyłam już małą mgiełkę i dokupiłam dużą za... 17 zł :)
Daisy Dreamgirl - duża mgiełka - dość świeży, lekki, również nabytek za 17 zł :)
Rome Honeysuckle Amore - duża mgiełka - lekki, letni zapach.
Capri Seaside Citrus - duża mgiełka i krem do ciała - produkty, które mnie najbardziej rozczarowały, zapach jest ładny, ale bardzo nietrwały i jak na BBW mało intensywny :(


Błyszczyki
Dwa z kolekcji Dazzle licious - bordowy i róż, oba bardzo smaczne z mnóstwem błyszczących drobinek.
Kolejny to Lip Diamonds - jasny róż z drobinkami.
I najsmaczniejszy z nich: Cinnamint Supreme - cynamonowo-miętowy, cudowny smak i zapach.


I w końcu coś dla domu :)
Osłonka na dużą świeczkę, duża świeca French Baguette - niesamowity zapach świeżej bagietki, oraz średnia świeca TIKI Beach.
Ufff.... koniec :)

1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się świeczka o zapachu francuskiej bagietki...czego to ludziska nie wymyślą. :) Mario

    OdpowiedzUsuń