poniedziałek, 18 listopada 2013

Wish lista - kolejna promocja -40% na kolorówkę w Rossmannie

Witajcie,
jak już rozniosło się w internecie i zapewne wiecie w dniach 22-28 listopada czeka nas kolejna promocja w Rossmannie -40% na kolorówkę. W związku z tym zaczęłam się zastanawiać, czy coś potrzebuję. Obiektywnie można stwierdzić, że nie. Ale i tak pewnie się wybiorę na jakieś małe zakupy. Stworzyłam krótką wish listę:

1) Lakiery Rimmel Salon Pro - bardzo je lubię, mam dwa kolory, na moich paznokciach trzymają się lepiej niż jakieś tam marne Essie. Na pewno chcę dorwać kolor Punk Rock, być może jeszcze jakiś jasny róż.



2) Sally Hansen Mega Shine - top coat

 

3) Eveline Art Scenic korektor w płynie 2 w 1 kryjąco-rozświetlający - porównywany do Magic Concealer Heleny Rubinstein.


4) Masełko do ust Revlon - nad kolorem się zastanowię, chcę kupić ponieważ dwa które posiadam wykończę w tym miesiącu, a nawet je lubię.




5) Tusz do rzęs: Max Factor Clump Defy Volumising Mascara



6) Czarna automatyczna kredka do oczu - być może Miss Sporty, które lubię (choć tu nie jestem na bieżąco i nie wiem czy one jeszcze są dostępne). W swojej kolekcji mam fiolet taki jak poniżej.


Mam nadzieję, że więcej poza tą listą nie kupię :)

2 komentarze:

  1. Ta kredka chociaż niby taka prosta rzecz nie zrobiła na mnie wrażenia, ja kupuje kredki do oczu i do ust Bell , bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię kredki marki Bell.

    OdpowiedzUsuń