środa, 27 listopada 2013

Naleśniki z kremem czekoladowo-bananowym - wszystko dietetyczne :)

Ostatnio internet podbija krem czekoladowy z awokado. Postanowiłam i ja wypróbować to cudo. Od razu połączyłam go z pysznymi plackami a'la naleśniki :) Czyli deser full wypas na diecie :)



Składniki na naleśniki (2-3 małe):
  • 1 jajko
  • kilka łyżek mleka (ja dałam mleko migdałowe)
  • 1 łyżeczka skrobii kukurydzianej
  • 1 łyżeczka odłuszczonego mleka w proszku
Składniki na krem:
  • 1 dojrzałe awokado
  • 2 łyżeczki kakao
  • 2 łyżeczki ksylitolu
  • 1 łyżeczka syropu klonowego
  • opcjonalnie: pół banana i kilka kropel aromatu bananowego (mój krem dziś jest bananowo-czekoladowy)

Naleśniki smażymy jak normalne na patelni bez tłuszczu (czasem ciężko przewrócić). Składniki na krem blendujemy na gładką masę, substancję słodzącą dajemy na oko, właściwie na smak i możemy wybrać co tam chcemy do słodzenia.
Kremu wychodzi z tych składników całkiem sporo, więcej niż na 2 naleśniki.

Smacznego!

2 komentarze: