niedziela, 28 lipca 2013

Dzisiejsze zakupy - ROSSMANN



 Weszłam dziś na chwilę do Rossmanna po pastę do zębów i proszę z czym wyszłam :)
 
 
Dwa żele pod prysznic Lirene z oliwką z ryżu oraz z oliwką z bawełny. Miałam wcześniej tylko wersję z mango i bardzo ją lubiłam, zatem postanowiłam wypróbować dwie kolejne wersje, zwłaszcza, że była na nie promocja (5,59 zł/szt.)


Żel do mycia ciała dla dzieci Babydream - mój ulubieniec do mycia twarzy, a w sytuacjach awaryjnych także innych części ciała, zużyłam niezliczoną ilość butelek (9,99 zł).


Żel do golenia Gilette Satin Care z OLAY - kupiłam pierwszy raz, żeby przetestować, po tym jak słyszałam o nim różne opinie (12,99 zł).



Rajstopy w sprayu Sally Hansen - mój "must have" na lato, nie odsłaniam nóg bez niego. Kupiłam ponownie kolor Tan Glow - podobno do mocno opalonych nóg, ale wg mnie nie jest ciemny (54,99 zł).


Hit dzisiejszych zakupów - masełko do ust REVLON w kolorze 045 Cotton Candy. Bardzo się zdziwiłam, gdy zobaczyłam w moim Rossmannie szafę Revlonu :) Ceny regularne wprawdzie nie są przyjemne, ale musiałam coś zgarnąć i jest to właśnie to masełko, zużyłam już kiedyś jedno w innym kolorze i bardzo je lubiłam (39,99 zł).
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz